24 december 2011

^ betyder att det är julafton idag !
o en så länge har jag firat jul på mammas sida o jag har fått massa saker ;

• present kort från h&m 200 kr - mamma
• present kort från h&m 200 kr - angelica med familj
• present kort från h&m 200 kr - jeanin med familj
• present kort från h&m 100 kr - nancy o nisse
• present kort från cubus 200 kr - mamma
• jätte sköna pyjamas byxor - mamma
• jätte skön pyjamas tröja som det står romeo o julia på ! - mamma
• 3 snygga trosor från gina - mamma
• massa snygga strumor - mamma
• sterio medmera - mamma
• hårspray o ett skydd till håret när man plattar det mycket - mamma
• plattång - mormor o morfar
• 300 kr - mormor o morfar
• bh från cubus - mamma
• överkast till sängen - mamma
• zebra täcke elr vad det heter cool vare ! - mamma
• body lotion förpackning eller vad det nu var, har inte riktigt hunnit kolla ? - mamma
• parfym medmera - mamma
• läppglans - mamma
• mascara  - mamma
• massa snygga örhängen - mamma
• en snygg ring som är för två fingrar som det står LOVE på - mamma
• as snyggt rosa nagellack - mamma

jag tror det var typ det jag fick o jag är iallafall jätte nöjd med det jag har fått o jag har säkert glömt o skriva någonting viktigt som jag alltid gör ... o bah så att ni vet så har min dator pajjat helt o jag vet inte riktigt varför jag vakna skulle starta datorn o den är fullladdad men funkar inte blir bah bluescreen ibland o dör osvosv så nu är min mamma så snäll o lånar ut hennes dator som är sneppet bättre ändåså även fast hon har tappat sin i golvet .. t('.'t) <-- 
o än så länge funkar inte min mobil heller .. social vecka ? inte så länge jag får låna mammas dator (a) 
men just nu är jag as yr från all värme tror jag eller för att jag har ätit alldeles för mycket ... har väll minst gått upp 5 kg.
men hejdå ♥ 


Kommentarer
Postat av: GRAND MA!!

Vilken underbar julafton vi har haft tillsammans!! En snögubbe som var helknasig, och en tomte som var nästan likadann.. det kan ju inte bli bättre en så!! All kärlek till er från oss!! <3

2011-12-24 @ 23:41:01
URL: http://julialinneajeaninbergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: