you looking good toniiiiiiiight..

tjena gulletussilussar ! jag hinner blogga :)
ska alldeles strax gå o lägga mig har lite ont i magen o växtverk eller vad det nu heter i benen men det går väll över om ett tag , fåår man iallafall hoppas asså ! för ett tag sen blåste det fan as mycke ute men nu blåser det typ ingenting o det är jag glad över gillar verkligen inte stormar o så jag förväntar mig då att taken ska blåsa i väg o fönstrena gå sönder osvosv .. men det får man ju hoppas på att det inte händer :/
.. o så tänker jag på stackars kaninerna som är ute  hemma oss pappilapppapp , liksom jag skulle inte vilja vara ute när det är storm, hellå ? :s ifall jag inte har skrivit det än så ska jag sova oss min kära lilla mormor o morfar inatt som bor i ocklepundiisssh (; oh det ska bli fett najs det är bara det att min mobil har dött helt o går inte att ladda asså jävla skit mobiler assåå. jag ska spara pengar som satan nu asså efter vi har åkt grekland med pappa då ni då blir det att spara till en ny mobil, en ny dator och en ny kamera.. hehe kommer kosta en förmögenhet ! ;s menmen.. jag behöver för det första en ny mobil, datorn är också viktig min har ju pajjat totalt alltså den ja har hemma oss mamma menar jag dårå, o sen sist men inteee minst .. en systemkamera det är ju alltid kul att ta vackra piiiictuurees ! ;) någon som vill hjälpa mig o betala ? hehe ..
skulle nog faktiskt inte tro det. eller så får jag väll vänta tills jag fyller år, 9 juli :) ♥
men nu ska jag försöka fixa mobilen, borsta gaddarna, o sen sooova o funkar inte min mobil då jävlar asså..
ha det bra o sov gott pusselipusspuss ! ♥­♥♥­♥­♥­♥­♥­♥­♥♥♥­

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: