bara för att jag är sämst på att blogga .

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lat
Favoritgodis: Olika faktiskt.. choklad
Är det nåt du absolut inte äter: tårta, ost & grädde
Kläder just nu: jeans o en spetströja
Musik just nu: None (:
Vad sa du senast: "hmm, vad sa jag senast ?"
Sommarplaner: sola o bada i pina colada ' nemen bli brun, få längre hår på huvudet..
Hur många kuddar sover du med: 3/4
Favoritväder: Jättevarmt, soligt och lite vind.
Spelar du nåt instrument: Gitarr o Piano .. (endast i skolan)
Morgon- eller nattmänniska: Natt!
Sparare eller slösare: försöker vara sparare men lyckas väll inte så bra ..
Bästa film: vet inte riktigt, finns väldigt många som är bra
Tror på liv på andra planeter: Kanske?
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jaa
Ser du på kärleken som ett misstag: nja .. ibland !
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 eller 4 (:
Bio eller promenad: Först bio, sen promenad.
Är du kittlig: Det säger jag inte ..
Snarkar du? NEJ
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? haha ja vissa
Äckligaste insekten: gråsuggor , blää ..
Bästa bok?  läser inte så mycket men det är väll isåfall " tystnadens hus "
Vad vill du jobba som? jag vill jobba på ett barnhem tillsammans med felicia o maja i thailand.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? gjorde det mycket när jag var mindre men inte längre  
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan en navelpiercing o den räcker för mig o om jag nån gång skulle tatuera mig ska det vara en engelsk fin skrivstils text på typ armen eller något litet bakom örat... eller inte alls.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat !!!
Gungar du på stolen? så fort mamma eller pappa kollar bort (a)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? vad är det ?
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger ?
Är du rädd för blod? det bror väl på vart det kommer ifrån ? haha ..
Saltar du på maten? beror väl på vad det är för mat, ja menar inte så gott med salt på pannkaka ..
Gillar du att sjunga? ja det är väll kul.. inte för att jag sjunger seriöst menmen ..
Anser du att du är stark? jaafan ! starkare än felicia iallafall (:
Brukar du sola? På sommaren, ja.
Vad gör du om du får hicka? dränker i mig vatten , för då slutar det.
Röker du?
Snusar du? Näj
Använder du knark? omfg, vad är det för dum fråga ?! nääjj.
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? måste duscha varje dag när jag ska till skolan annars blir det flottisskalle, kan typ inte gå till skolan utan smink o så var jag besatt av att platta håret förens nu när jag insér att håret blir jätte slitet av det.
Är du kär just nu? kanske (;
Älskar du en viss person? ja
Är du romantisk eller en "love-hater"? enligt felicia så är jag en love-hater , själv fattar jag inte vad det ska betyda menmen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: