sanningens minut har kommit till slut .

nejmen hejsan alla mouses !
jag vet att jag är sämst på att blogga och sen har jag typ aldrig tid för att det är skola o massa shiet och dessutom så brukar jag oftast vara med maja eller elsa efter skolan ja eller åka till mormor i ockle pundiiis ..
idag var det en vanlig skoldag eller vanlig o vanlig vet jag inte riktigt men ja .. vi har nytt schema, som är helt krångligt så man vet typ inte vart man ska o vilken lektion man ska ha eller någonting så det är ganska rörligt och varje gång man frågar en lärare vart man ska så säger dom bah " ni har väll ett schema ?? " man bah " nej faktiskt inte " så går dom bara ifrån.. moget.. väldigt moget, eller också inte men iallafall vi hade några lektioner o jag vet inte riktigt exakt vilka men jag kommer ihåg att vi hade sexual kunskap med emil o svenska med carro - ohyeah vi fick åka ner på stan den lektionen ! ja det var dom lektionerna jag kommer ihåg att vi hade o så åt vi ju också. O sen ... så blev jag o felicia osams om allt o ingenting t.e.x om killar och utseénde osvosv vi stog o skrek på varandra in tha bubble ( ett känt rum att snacka skit i, oftast av tjejer.. fast det är egentligen en liten hall eller vad man ska säga på kungshagens vittra mus skola ) o jag blev iallafall hysterisk som jag vet inte vad..
jag satte mig ensam, helt mobbad, verkligen mobbad i bubblan .. alltså själv, o så ringde jag till mormor o fråga om jag fick ta en buss till henne o det fick jag så jag gick o snodde en dator ifrån skolan o sökte efter busstider till oxelösund o så trodde jag att det gick en buss 14:05 men det gjorde det inte så jag fick vänta till 15:15 o samtidigt satt jag o ladda mobilen i skolan tyyyp asso sen hade jag lugnat ner mig lite o kunde gå till bussen samtidigt som felicia o elsa för dom skulle ta 15:10 bussen till nävekvarn o jag 15:15 bussen till ocklepund, ja o jag vet inte hur många gånger jag har skrivit de ? men nu är jag iallafall hemma oss mormor och jag sitter o dricker trocadero typ o mormor är uttråkad så hon ligger i soffan o sjunger o klagar på sitt tak som snart kommer spricka .. helt , haha. o jag "råka" blända mormor med en as stark lampa in the mouse eyes..
och imorgon ska jag iallafall åka hem till mormor tillsammans med felicia och vi ska väll typ göra det gamla vanliga prata om allt, samla pengar :p och äta ! jaja det var min lilla store, ha det gött !

asså det här är jag nästa vecka på torsdag när vi ska till romme med klassen, visst är jag gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: